اطلاعیه امور دانشجویی در خصوص وام دانشجویان نیمسال اول 99
اطلاعیه امور دانشجویی در خصوص وام دانشجویان نیمسال اول 99
دانشجویان محترم با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی به تمام موارد ذیل دقت فرمائید در صورت عدم رعایت هر یک از موارد ذکر شده به درخواست وام دانشجو ترتیب اثر داده نمی شود:
- دانشجویانی که برای اولین بار برای دریافت وام اقدام می نمایند مدارک ذیل را با پست پیشتاز تا مورخ 1 آذر99 به آموزشکده ارسال نموده و بر روی پاکت نامه، عنوان (مدارک وام دانشجویان) قید شود.
- دانشجویان ساکن شهر همدان، مدارک را به صورت حضوری تحویل دهند.
- دانشجویانی که ترم قبل وام دریافت نموده و مدارک را تحویل داده اند نیاز به ارسال مدارک نمی باشد و فقط در سامانه bp.swf.ir درخواست وام موردنظر را ثبت نمایند. برای درخواست وام ضروری ارسال مدارک الزامی می باشد.
مدارک موردنیاز وام:
1) داشتن ضامن معتبر که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
الف) کارمند رسمی یا پیمانی (که دارای حکم کارگزینی) باشند.
ب) جانبازان ، خانواده شهدا و آزادگان از کار افتاده که حقوق و مزایا از بنیاد شهید دریافت می نمایند: در اینصورت ارائه معرفی نامه ضامن از سازمان مربوطه الزامی است.
ج) بازنشسته دولت : ارائه گواهی کسر حقوق از اداره مربوطه الزامی است.
2) ارائه تعهدنامه محضری: دانشجو به همراه ضامن و حکم کارگزینی ضامن شاغل ( و فرم تعهدنامه به یکی از دفاتر محضری مراجعه و تعهدنامه محضری دریافت نمایند)
3) کپی کارت دانشجویی ( برای دانشجویان ورودی 99 الزامی نمی باشد.)
4) کپی کارت ملی دانشجو
5) کپی کارت ملی ضامن
6) کپی حکم کارگزینی ضامن شاغل
7) گواهی کسر از حقوق ضامن بازنشسته ( به مبلغ 7 میلیون تومان بنام: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات فناوری)
8) داشتن شماره حساب بانک تجارت برای دانشجویان روزانه
9) تکمیل فرم 1 و فرم 2 برای دانشجویان روزانه
10) تکمیل فرم 3 و فرم 4 برای دانشجویان شبانه
11) ثبت درخواست وام در سامانه پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir
(در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به درخواست دانشجو رسیدگی نمی شود)
12) شماره موبایل دانشجو حتما باید به اسم خودش باشد.
** داشتن یک ضامن طبق شرایط گفته شده کافیست.
** به دانشجویان مهمان و دانشجویانی که سنوات آنها بیش از 4 ترم می باشد یا دو ترم مشروط شده اند وام تعلق نمی گیرد.
** دانشجویان کارشناسی که در مقطع کاردانی وام یا خوابگاه داشتند باید تعیین تکلیف شده باشند در غیراینصورت امکان ثبت وام وجود ندارد.
آدرس پستی آموزشکده: همدان- بلوار چمران- کوچه مخابرات- آموزشکده فنی و حرفه ای دختران همدان (زینب کبری(س
کدپستی:6515796371
فرم های لازم؛
۲) فرم شماره ۱ (فرم درخواست وام تحصیلی، مسکن،...)
۳) فرم شماره ۲( فرم مشخصات دانشجویان دانشجویان روزانه)
۴) فرم شماره ۳ ( فرم درخواست وام شهریه)
۵) فرم شماره ۴ ( فرم مشخصات دانشجویان شبانه)
امور دانشجویان
۰۸۱۳۸۲۴۹۶۱۳