در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 5 دی 1403

اطلاعیه وام دانشجویان در کرونا

دانشجویان محترم با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی لطفا به موارد ذیل دقت فرمائید در صورت عدم رعایت هر یک از موارد ذکر شده به درخواست وام دانشجو ترتیب اثر داده نمی شود.

  • دانشجویان شهرستانی که برای اولین بار برای دریافت وام اقدام می نمایند مدارک ذیل را با پست پیشتاز تا مورخ 16اسفند99 به آموزشکده ارسال نموده و بر روی پاکت نامه، عنوان (مدارک وام دانشجویان) قید شود.
  • برای دانشجویان بومی نیاز به ارسال نمی باشد و به صورت حضوری مدارک را ارائه نمایند.

 

  • دانشجویانی که ترم های قبل وام دریافت نموده و مدارک را تحویل داده اند نیاز به ارسال مجدد مدارک نمی باشد و فقط کافیست در سامانه پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir درخواست وام موردنظر را ثبت نمایند. برای درخواست وام ضروری ارسال مدارک مربوطه الزامی می باشد.

سقف وام تحصیلی: یک میلیون و پانصد هزار تومان

سقف وام شهریه: یک میلیون تومان

سقف وام ضروری: پنج میلیون تومان

سقف وام ازدواج: سه میلیون تومان

 

مدارک موردنیاز وام

مدارک موردنیاز وام

1) داشتن ضامن معتبر که دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

          الف) کارمند رسمی یا پیمانی (که دارای حکم کارگزینی) باشند.

          ب)  جانبازان ، خانواده شهدا و آزادگان از کار افتاده که حقوق و مزایا از بنیاد شهید دریافت می نمایند: در اینصورت ارائه معرفی نامه ضامن از سازمان مربوطه الزامی است.

          ج)  بازنشسته دولت : ارائه گواهی کسر حقوق از اداره مربوطه الزامی است.

2) ارائه تعهدنامه محضری: دانشجو به همراه ضامن و حکم کارگزینی ضامن شاغل ( و فرم تعهدنامه به یکی از دفاتر محضری مراجعه و تعهدنامه محضری دریافت نمایند)

3) کپی کارت دانشجویی ( برای دانشجویان ورودی 99 الزامی نمی باشد.)

4) کپی کارت ملی دانشجو

5) کپی کارت ملی ضامن

6) کپی حکم کارگزینی ضامن شاغل

7) گواهی کسر از حقوق ضامن بازنشسته ( به مبلغ 7 میلیون تومان بنام: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات فناوری)

8) داشتن شماره حساب بانک تجارت برای دانشجویان روزانه (توجه: شماره حساب 10 رقمی، نه شماره ی کارت!)

9) تکمیل فرم 1 و فرم 2 برای دانشجویان روزانه (در صفحه ی اول سایت موجود است)

10) تکمیل فرم 3 و فرم 4 برای دانشجویان شبانه (در صفحه اول سایت موجود است)

11) ثبت نام اولیه  وام در سامانه  bp.swf.ir   (راهنمای ثبت نام در صفحه ی اول سایت موجود است)

باید انجام شود و مسئول صندوق رفاه؛ اطلاعات دانشجو را تایید نماید، سپس دانشجو می تواند شماره حساب را به مسئول صندوق، اعلام نموده و درخواست وام مورد نظر را ثبت نماید.  (در صورتی که برای ورود به سامانه مشکل دارید، حتما از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده کنید)

(در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به درخواست دانشجو رسیدگی نمی شود)

12) شماره موبایل دانشجو حتما باید به اسم خودش باشد.

 

** داشتن یک ضامن طبق شرایط فوق کافیست.

** وام ضروری مختص دانشجویان روزانه می باشد.

** به دانشجویان مهمان و دانشجویانی که سنوات آنها بیش از 4 ترم می باشد یا دو ترم مشروط شده اند وام تعلق نمی گیرد.

** دانشجویان کارشناسی که از محل تحصیل در مقطع کاردانی وام یا خوابگاه دریافت نموده اند باید تعیین تکلیف شده باشند در غیراینصورت امکان ثبت وام در سامانه صندوق رفاه وجود ندارد.

آدرس پستی آموزشکده: همدان- بلوار چمران- کوچه چمران (مخابرات سابق)

آموزشکده فنی و حرفه ای دختران همدان - حضرت زینب کبری س

کدپستی:6515796371

شماره تلفن: 08138249613

امور دانشجویان آموزشکده زینب کبری(س)